Ukoliko Talgo vozove ne uspijemo iznajmiti turskim željeznicama, a prije mjesec sam bio na pregovorima u Turskoj, ja ću ove vozove pustiti u domaći saobraćaj! Najavio je to u izjavi za "Avaz" direktor "Željeznica FBiH" Enis Džafić, kazavši da nisu tačne tvrdnje da ove garniture vozova ne mogu saobraćati našim prugama, već da je to izvjesno uz odgovarajući model finansiranja.
Kvalitetna usluga
- Ako ih ne uspijemo iznajmiti, za mjesec-dva ih puštamo u promet. Tako ćemo barem pružiti kvalitetnu uslugu našim građanima, da se voze pravim vozovima, a ne onim starim 30 godina - rekao je Džafić.
Džafić: Ispunjavamo obaveze prema radnicima On je, međutim, upozorio da bi javno preduzeće na čijem je čelu moglo zapasti u ozbiljne probleme ukoliko se u što skorijem periodu ne usvoje finansijski planovi poslovanja za prošlu i ovu godinu. On je kazao da bi Vlada trebala što prije odobriti razmatranje finansijskih planova, bez kojih je, kako kaže, ugrožen rad ''Željeznica'', a samim tim i sigurnost saobraćaja te procedure nabavki. - Problem je u tome i što se uopće ne implementira Zakon o konsolidaciji ''Željeznica FBiH'', ranije usvojen u Federalnom parlamentu, koji je težak 180 miliona KM. Kako je moguće da se istoimeni zakon implementira za rudnike, a ne i za ''Željeznice'' - upitao je Džafić. On je istakao da je to pitanje potegnuto i na posljednjoj sjednici Doma naroda Federalnog parlamenta te da je Vlada zadužena da za tematsku sjednicu pripremi informaciju u vezi s ovim problemima. Napomenuo je da su „Željeznice“ po osnovu poreza i doprinosa Poreznoj upravi dužne 190 miliona KM te da je Vlada, za vrijeme mandata premijera Nermina Nikšića, tužena zbog neizvršavanja ovog zakona. Međutim, naglasio je da bi „Željeznice“ bile spremne za vansudsku nagodbu ukoliko bi se, zajedno s Vladom i Poreznom upravom, došlo do dogovora o izmirenju ovih obaveza. Džafić je dodao i da se obaveze iz Zakona o finansiranju željezničke infrastrukture i sufinansiranju putničkog kombiniranog saobraćaja ispunjavaju tek u omjeru od 30 posto. Upitao je i zašto se ne imenuju Nadzorni odbor te Uprava, budući da su konkursi završeni. Ispunjavamo obaveze - Sve obaveze prema radnicima na mjesečnom nivou se ispunjavaju, što do sada nije bio slučaj. Smanjen je broj uposlenih. U posljednje tri godine nismo se dodatno zadužili ni za jednu marku, za razliku od ranijih godina, kada su se non-stop uzimali krediti da bi se isplaćivale plaće - rekao je on.
03.04.2016.
(avaz.ba)
No comments:
Post a Comment