Ovako će izgledati remontovani vagoni |
Kompanija Gysev održava IC linije između Budimpešte i zapadnih delova Mađarske sa dosta zastarelim vagonskim parkom.
Ovi ex ÖBB vagoni posle manje promene dizajna dobiće spoljašnje
žuto-zeleno bojanje koje nose sva vozila firme Gysev a biće i manjih promena u enterijeru. Neke od promena na vagonima biće urađene na sugestiju ljubitelja železnice u Mađarskoj. Očekuje se da će vagoni biti pušteni u saobraćaj krajem leta ove godine.
Ovako izgledaju sada odeljci |
Ovako bi mogao da izgleda drugi razred (po idejama vazoljubitelja) |
Trenutno na pomenutim linijama saobraća jedna klasa Ap i dve Bp klase. Sadašnji kapacitet po vozu je 60 mesta prvog i 156 drugog razreda.
Ova obnova flote znatno će da poveća kapacitet kompanije Gysev. Pored ovih 26 vgona kompanija već poseduje 106 putničkih vagona.
Ovako bi mogao da izgleda prvi razred (po idejama vozoljubitelja) |
Kompanije Gysev će posmatrati popunjenost IC vozova pa ukoliko se pojavi potreba povećavaće se kapaciteti dodavanjem još jedne klase u udarnim terminima. Gysev planira da nabavi polovne vagone prvog razreda ali takvih vagona ÖBB trenutno nema u ponudi. ÖBB planira da pustii u saobraćaj nove railjet kompozicije na relaciji Beč-Salzburg tako da će iz saobraćaja biti povučeno dodatnih 9 ADbmpsz, 18 Bmz, 27 Bpmz vagona svi oni EC kateorije. Za ove vagone Gysev je već zainteresovan.
Nekoliko informacija o kompaniji Gysev.
Kompanija Gysev osnovana je davne 1872. godine u doba Austro-Ugarske monarhije. Nakon Prvog svetskog rata i raspada države firma je dovedena u tešku situaciju jer je njena mreža bila presečena novouspostavljenom granicom, Danas mađarska država ima 65,6% akcija u Gysevu, Austrija 28,2% i Štrabag SE 6,1%.
Kompanija Gysev trenutno raspolaže sa118 km pruga u sopstvenom vlasništvu kao i koncesiju na 399,7 km pruga. Ima preko dve hiljade zaposlenih, Za nekoliko godina skoro je udvostručila broj prevezenih putnika. U 2011. godini broj punika bio je 3,4 miliona a u 2014. godini 6,132 miliona.
12.04.2016.
(Keszég Kornél)
No comments:
Post a Comment