U saobraćaju su prvi obnovljeni IC vagoni mađarske kompanije Gyesev. Vagoni su spolja ofarbani u prepoznatljive boje kompanije, žuto-zelenu. Pored toga svi odeljci imaju LCD displej za informisanje putnika.
Prva IC putnička kola sabraćaju od početka jeseni na relaciji Szombathely - Budapest. Da čitaoce podsetim da su početkom godine mogli da pročitaju vest o kupovini 26 polovnih EC putničkih kola koja je Gysev nabavio od austrijskog OBB-a.
Drugi razred |
Remont je obavljen u mađarskoj kompaniji "Dunakeszi Jármûjavító Kft" sa svojim kooperantima.
Vagoni serije 21-90 i 31-90 prefarbni su u žuto-zelenu boju kompanije. Svaki vagon ima 11 odeljka sa ukupno 66 mesta, ugrađenom klimom, wc-om sa zatvorenim sistemom, sedišta imaju pokretne naslone za glavu, ugrađena su svetla za čitanje.
Prvi razred |
Drugi razred |
Prvi je svečno predat korisniku AB vagon, u kom ima 6 odeljka drugog razreda i 5 odeljka prvog razreda. U odeljcima sedišta su presvučena kožom, nosači prtljaga su od stakla, odeljci su opremljeni tepisima i zavesama.
Prvi razred |
Svi obnovljeni IC vagoni pružaju besplatan Wifi internet a odeljci imaju utičnice za punjenje laptopova i mobilnih telefona.
Na LCD dipslejima se prikazuje brzina voza, geografska karta, vreme dolaska na odredište, veze tj. mogućnosti presedanja na druge vozove.
Na spoljnoj strani vagona su displeji na kojima se prikazuje broj voza, broj vagona, krajnje odredište i usputne stanice. Ove vagone možemo videtii na relacijama Sopron - Budapest - Sopron i Szombathely - Budapest - Szombathely.
Prvi razred |
Drugi razred |
Dok Balkan u zadnjih nekoliko godina muči nedostatak putničkih vagona malo severnije od nas, ulaže se u putnička kola da bi se pružila usluga putovanja na visokom nivou.
22.12.2016.
(Keszég Kornél)
Svako iole normalan ulaze i podize kvalitet usluge...
ReplyDelete