Međunarodna putovanja
MAV-START-a iz flote EuroCity-a sa velikim brojem sedišta CAF-a već su
završena, a DVJ-ove flote su sada u procesu obnavljanja.
Kabine su udobne i
prostrane, a sada pored prozora postoje i veći stolovi.
Umesto dva
konektora po konvencionalnoj kabini, postoji po jedan u svakom položaju za
sedenje sa dva USB punjača. To jest, ukupno 4 utičnice i 8 USB konektora po
putničkom prostoru.
Zavese su takođe
postavljene sa strane u hodniku. Model sedišta dolazi sa novim izvezenim naslonom
za glavu i nadamo se da će ih dobiti uskoro.
Instalirane su nove
LED lampe za čitanje.
Obnova je u toku, a
novi vagoni se očekuju, na primer, u bečkim EuroCity vozovima.
Hodnik.
Novi element je
selektivna kanta za smeće u prvom planu, a iznad njega, pretinac za inspekcije
karata - sa priključkom, USB-om i malom policom.
Mala promena, ali
uz malu promenu i obaveštenja o uslovima putovanja, piktogrami su u skladu sa
poslednjim TSI standardima.
Obnovljeni
toaleti.
U prvom planu.
Ovo je 2. klasa,
prvi Bmz vagon je već dovršen.
Ono što je novo, to
su podne prostirke, veći radni sto, kao i udvostručenje broja konektora i USB
konektora.
Ovi vagoni
izgrađeni su 1997. godine pod licencom DVA u kompaniji Dunakeszi Repair, ali sa
ovim modernim izgledom mogu mogu zaličiti i na novi vagon.
U novom dizajnu ne
postoji posebna marka koja bi razlikovala klasu 1 i klasu 2, što nije baš
praktično, posebno za duže vozove. U Nemačkoj je DB zauzvrat naslikala i žute
oznake na vratima vagona klase 1, a ovaj znak se ponovo pojavio na startu.
16.08.2019.
(Keszég Kornél)
No comments:
Post a Comment