Zamenom oko sedam kilometara dotrajalih šina, 5.000 drvenih pragova, kao i nasipanjem više od 3.000 kubika kamena tucanika, završena je rekonstrukcija 3.550 metara deonice pruge od Donje Borine do železničke stanice „Zvornik“ u Malom Zvorniku.
Na ovaj način povećano je osovinsko opterećenje sa 16 na 20 tona po osovini, a umesto dosadašnjeg tehničkog ograničenja na 10 kilometara na sat ubuduće će se vozovi moći kretati i do 50 kilometara na sat.
Vrednost radova, koje je su u potpunosti izvele firme "Železnice Srbije", iznosi oko 17 miliona dinara, a kako najavljuju iz preduzeća „Infrastruktura železnice Srbije“, u skorije vreme bi trebalo da se rekonstruiše pruga na deonicama od Loznice do Gornje Koviljače kao i od Petlovače do Lešnice.
- Po završetku tih radova cela pruga Ruma – Šabac – Zvornik biće prilagođena brzini do 50 kilometara na sat, što je od vitalnog značaja za promet roba, ali i preduslov za eventualno uvođenje putničkog saobraćaja, koji je prekinut 2004. godine, do kada je saobraćao šinobus na ovoj relaciji – kaže Zoran Jevtić, predsednik malozvorničke opštine.
13.12.2015
(blic.rs)
Dobre vesti za Podrinje, nadam se da ce po hitnom postupku uvesti vozove Beograd-Sarajevo i Beograd-Banja Luka. Nadam se da ce ovakve remonte polovnim materijalom uraditi i iymedju Orlovata i Zrenjanina, i izmedju Zvizda i Majdanpeka.
ReplyDelete