Sunday, December 6, 2015

BOSNA I HERCEGOVINA: Dobojski osnovci posjetili Željeznice Republike Srpske

Učenici trećeg razreda osnovne škole Vuk Stefanović Karadžić iz Doboja, njih 120  boravili su danas u posjeti Željeznicama Republike Srpske.

Na inicijativu Aktiva učitelja trećeg razreda ove škole, a u okviru nastavnog predmeta priroda i društvo dogovorena je posjeta i obilazak željezničke stanice kao i upoznavanje sa funkcionisanjem željezničkog saobraćaja.

- Sa učenicima trećeg razreda trenutno obrađujemo temu o različitim vidovima saobraćaja. Ovo je bila odlična prilika da posebno učenicima koji do sada nisu ni vidjeli voz, niti se vozili željeznicom, predstavimo i ovaj vid prevoza. Nažalost, mnogo je naših učenika koji se nikada nisu vozili vozom, a iskustva drugara koji su im prenosili svoje utiske probudila su u njima želju da i oni prođu kroz tu avanturu – istakla je Sanja Živković, učiteljica OŠ Vuk Stefanović Karadžić.

Pomoćnik šefa željezničke stanice u Doboju Slobodan Čanić dobojskim mališanima pružio je sve neophodne informacije i odgovorio na sva mala i velika pitanja o vozovima.

- Upriličili smo obilazak željezničke stanice za naše male goste, predstavljamo im putnički i teretni saobraćaj a omogućili smo im i jednu kratku voznju koja je bila prihvaćena sa oduševljenjem. Mališani su postavljali razna pitanja koja su se najviše odnosila na relacije koje mogu obići vozom, tako da su im želje da vozovima putuju širom Republike Srpske, Srbije, da idu na more ali i u neke od svjetskih centara – priča pomoćnik šefa željezničke stanice u Doboju Slobodan Čanić.

Saradnja između Željeznica Republike Srpske i osnovne škole Vuk Stefanović Karadžić ostvarena je prije nekoliko godina kada su ŽRS organizovale za roditelje i djecu sa posebnim potrebama vožnju do Banjaluke i posjetu centru „Zaštiti me“. Takođe besplatna vožnja vozom realizovana je i za učenike razredne nastave ove škole  koji su putovali u posjetu drugarima iz osnovne škole u Petrovu na Ozrenu.

03.12.2015
(zrs-rs.com)

No comments:

Post a Comment

STATISTIKA