Radnici Željeznice idu na teren na posao u Zenicu i Tuzlu gdje željeznički saobraćaj radi punim kapacitetom.
U Bihaću saobraća još samo teretni voz i to u tri slučaja, kada se iz Ripča vozi naše drvo vani, zatim izvoz Mangana iz Bužima i prilikom izvoza sakupljenog željeza iz Bihaća.
To je sve.
Svi Krajiški političari do sad, jedan za drugim, zastupajući Unsko-sanski kanton u Sarajevu nisu donijeli rješenje da se pokrene Unska pruga. Ni jedan.
Ali uvjek mi dosadni i nešto zanovjetamo i kritikujemo naše “voljene” glavonje koji sretni i zadovoljni putuju na poneke sjednice u Sarajevo, primaju značajne plate i naknade za zahmet/troškove, i smišljaju ono što smišljaju.
A recimo, da nemaju službena vozila i vozače, nego da im država (svim svojim službenicima) da mjesečnu kartu za brzi Voz Bihać-Sarajevo, možda bi brzi voz i putnički saobraćaj funkcionisao sasvim dobro.
Ili…, da li bi ?
23.11.2015
(mojusk.ba)
No comments:
Post a Comment